اسقف اعظم

چه میشه کرد؟

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ب.ظ

یکی از  متفاوت ترین و بدترین دغدغه های این روزای من اینه که دقیقا بعد از گفتن حرف،به چیزی که گفتم فک می کنم! و همین باعث میشه که برای ساعت ها ذهنم رو درگیر کاری که شده و حرفی که از دهن دررفته کنم! و این عذاب آوره! در طول این مدت بار ها از خودم میپرسم:

نکنه دلخور شده باشه!

یعنی حرفم اشتباه بود؟

باید چه کار کنم!

و خیلی از این جفنگیات که کلم رو از ناحیه شقیقه تا آهیانه به اندازه ی 15 اسب بخار داغ میکنه!

+ کاش میشد وبلاگ های تومورمغزی،تراژدی سیسم،زندگی به روایت من،عاشقانه های مسیحا،دوباره فعال شدن.

۹۴/۰۴/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی