اسقف اعظم

Please be quiet

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ب.ظ

خدایا ای فضل تو حاجت روا 

ای نازنین من، محبوب من، مهربون من

خالق لایزال ، قدرت لا یتناهی

ببخشید اگه ممکنه ی سوال واسم پیش اومد!

من دقیقا با این چکار کنم:

زبان و ادبیات اردو ،دانشگاه تهران ، روزانه

نه واقعنی ؟ سوال شده واسم! هاااااا؟

+ من فقط زبان فرانسه و انگلیسی رو انتخاب کردم گویا کد رشته ها خیطی وارد شدن، درست در زمانی که من در مشهد به سر می بردم!

+ خب نتایج آزاد 19 اعلام میشه... فقط از ی چیز دیگه می ترسم وگرنه تا حالا که همه چیز رو به چش خودم دیدم! اینکه فردا نتایج آزاد بیاد و من مدیریت اماکن مذهبی زابل قبول شم!...به همین سادگی...

+ راضیم از خودم، از بعدازظهر دارم به این زبان اردو می خندم! ی همچین آدم لارجیم...

حرومتونه اگه بخندید

و اینکه هیچی نپرسید وگرنه با خیل عظیم سخنان گهربار رو به رو خواهید شد! من عصبانیم!!!

پی نوشت : پرستاری قبول شدم ولی احتمال رفتنش نامعلومه!

۹۴/۰۶/۲۹